2015/07/02

banana t-shirt | recenzja dresslink.com

Hej wszystkim!

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam spodenki i t-shirt, który dostałam od firmy dresslink.com
Może na początku opowiem coś o wykonaniu tych ubrań. Dresslink to azjatycka firma, dlatego nie można spodziewać się nie wiadomo jakiego wykonania tych ubrań, ale delikatnie mówią - nie sądziłam, że będzie tak źle.
Paczka doszła do mnie niecały tydzień temu bo w piątek, a na dzień dzisiejszy (czwartek) spodenki mają już dość dużą dziurę na nogawce, a koszulka też już powoli się rozrywa przy szwach. 
Jeśli chodzi o ich wygląd zewnętrzny, nie zaglądając głębiej, pomijając te niedoróbki, bo tak to można nazwać, to ubrania są bardzo podobne do tych zdjęć przedstawionych na stronie,
Jest to moje pierwsze zamówienie z tej strony, ale mam nadzieję, że nie ostatnie i że kolejne ubrania będą już lepiej wykonane.




koszulka - TU | spodenki - TU | buty - Vans 

43 comments:

  1. Śliczna bluzka!
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  2. firma napisała do mnie ostatnio żeby niby sprawdzić jak współprace sprawdzają się na początkujących blogach, i mam nadzieje że moje ubrania będą 'sprawowały' się dobrze!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  3. ŚWIETNE RZECZY, SZKODA, ŻE JUZ SIĘ NISZCZĄ!
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do ROMWE w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi ROMWE. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    ReplyDelete
  4. Paczka przyszła naprawdę szybko
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  5. Śliczna bluzeczka. Masz świetnego pieska!
    Co powiesz na wspólną obserwację?

    BLOG--->KLIK

    ReplyDelete
  6. Śliczne ubrania, jednak bardzo szkoda że już zaczynają się niszczyć :( Śliczne zdjęcia :)

    http://paradise-dreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Mimo tych niedociągnięć ubrania wyglądają ładnie :) Ja zamawiam od nich torebki i są świetne :) Poklikałam w linki :)

    Będzie mi miło, jeśli do mnie wpadniesz, pozdrawiam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Tak to jest z tymi chińskimi rzeczami ;P
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. super zdjęcia !

    http://oliwialiv.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ładne rzeczy, jednak nie kupowałabym kolejnych ubrań jeśli wiesz, że są tak słabej jakości ;/

    lazurytoweniebo.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Też do mnie napisali z tej strony. Mam nadzieję, że może mi się trafia ładnie wykonane rzeczy :(


    >> beauty bevst <<

    ReplyDelete
  12. Kliknęłam i powiem ci, że mają świetne ceny, chyba jedne z najlepszych :* ciekawa jestem czy ta sama bluzka z dresslinku różni się od takiej samej z Sheinside ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ; ♥KLIK♥

    ReplyDelete
  13. Śliczna koszulka :)
    Masz ochotę na wspólną obserwację? Więc zacznij i daj znać u mnie :)
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/summer-time.html

    ReplyDelete
  14. Bardzo ładna koszulka :)
    Pozdrawiam ;)
    niepowaznanastolatka.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Świetny outfit <3

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Poklikałam i mają bardzo fajne rzeczy. Wydaje mi się, że następnym razem wyślą lepszej jakości ubrania :)

    http://lentille-s.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Cudownie wyglądasz! ♥
    ___
    Zapraszam do obserwacji: ozu-zu.blogpost.com :)

    ReplyDelete
  18. Ja zamówiłam z dresslink 2 bluzki i były wykonane całkiem nieźle :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Mega ładne zdjęcia! Buziiak <3 Sliczna jesteś btw :*

    Relacja na blogu z koncertu One Direction! <3 ZAPRASZAM

    veronicas-veronicass.blogspot.no

    ReplyDelete
  20. Boski ten T-shirt
    zapraszam do mnie ( mogłabyś mnie zaobserwować? dopiero zaczynam)
    http://to-moje-przeznaczenie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Śliczna ta koszulka :) i zdjęcia :3
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    MÓJ BLOG-CLICK ♥

    ReplyDelete
  22. Bardo fajny tshirt. Sama zastanawiam się na zakupem ciuchów u dresslink :)
    Todayistheend.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Uroczy piesek a ty jesteś piękna :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  24. Śliczna ta bluzka
    Tvsiaa.blogspot.com Zapraszam 😀

    ReplyDelete
  25. Fajna stylizacja. :)
    http://pasje-marzenia-plany-zycie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. http://lunassgirlss.blogspot.com/ <--- Zapraszamy :D robimy także desingi :D

    ReplyDelete
  27. świetne ubrania ! ;*

    zapraszamy do nas -> dreamoutloudf.blogspot.com
    dodawajcie nas na snapie -> dreamoutloud.f
    w wolnej chwili wpadajcie na naszego yt -> https://www.youtube.com/channel/UCrIfqdP86jFnrcEKhRnhKNw

    ReplyDelete
  28. Spodenki mi się podobają;)

    ReplyDelete
  29. Ładnie wyglądasz :)
    Oby twoje następne zamówienia były lepszej jakości :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    ReplyDelete
  30. Ślicznie wyglądasz, szkoda tylko że ta jakość jest taka okropna

    zapraszam do siebie-klik

    ReplyDelete
  31. Bardzo fajny t-shirt fajnie się w nim prezentujesz szkoda tylko że jakość fatalna :( Może przy następnych ubraniach się bardziej postarają :)

    http://nataliatala.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Świetna jest ta koszulka :)
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? ;)
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  33. Świetny T-shirt! Blog prowadzony starannie,estetyczny wygląd bloga,świetne zdjęcia,ciekawe posty :)
    No cóż nie mam wyboru muszę cię zaobserwować!

    Ps: Zostawię po sobie ślad.

    http://time-for-a-break.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Bardzo ładna koszula, szkoda, że słabo wykonana :(

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Koszulka jest świetna, szkoda tylko że, tak słaba jakość wykonania :/

    jully-blog.blogspot.com [KLIK]

    ReplyDelete
  36. Psy są super :) spodenki bardzo ciekawe :)

    ReplyDelete
  37. Zazdroszczę figury :)

    ReplyDelete