2015/10/16

changes

Ostatnio przeglądając inne blogi natknęłam się na dużo postów, których tematem przewodnim były zmiany. Najczęściej chodziło tylko o zmianę wyglądu bloga. Ja posunęłam się o krok dalej. Nie tylko zmieniłam design, ale również adres bloga z rainbboww.blogspot.com i powoli będę zmieniała też jego główną tematykę. Oznacza to że w ciągu najbliższych dni z bloga zniknie kilka starych postów, a pojawią się nowe. Będzie więcej stylizacji, postów lifestylowych.
Jeśli chodzi o samą zmianę adresu bloga to ta decyzja chodziła za mną już od stycznia bieżącego roku, tamta nie pasowała już do mnie. W końcu stwierdziłam, że jeśli nie zmienię jej teraz to nigdy się na to nie zdecyduję!
[zmiana adresu bloga może oznaczać, że do części moich obserwatorów mogą nie docierać informacje na głównej stronie bloggera o najnowszych postach na moim blogu, więc jeżeli jesteście ciekawi co w najbliższym czasie się tu pojawi zachęcam do dołączenia do grona moich czytelników]



83 comments:

  1. Świetna zamiana!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    ReplyDelete
  2. Każdemu potrzebne są zmiany !
    Śliczne zdjęcia!;)
    Todayistheend.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Śliczne zdjęcia <3.
    Może wspólna obserwacja?
    Zgłoś się u mnie na blogu :).
    fashion--twins.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. świetnie wygladasz, czekam na więcej i obserwuję, mam nadzieje że zrobisz to samo.
    wpadnij na nowy post i zrób klik w wishlistę jeśli możesz :)?

    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  5. Super! Zmiany są bardzo ważne. Ja sama już od dawna myślę nad zmianami na moim blogu :)
    MÓJ BLOG - klik! <3

    ReplyDelete
  6. Lepiej wcześniej niż później, bo można stracić kontakt z obserwatorami. :)
    Pozdrawiam i zapraszam, a jeśli masz ochotę na wspólną obserwację, to daj znać ;)
    shinyygirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Czasami zmiany są potrzebne :)
    Ślicznie wyglądasz c:
    NatiiStyle

    ReplyDelete
  8. według mnie zmiany są bardzo dobre, człowiek czasem ich potrzebuję ;)
    zapraszam ;)

    ReplyDelete
  9. zmiany zazwyczaj ida na dobre! Ja wlasnie mysle nad zmiana szablonu bloga :p
    olabrzeska.pl ♥ klik

    ReplyDelete
  10. wieksze czy mniejsze ale zmiany sa bardzo potrzebne
    bez nich zylibysy ciagle w rutynie
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Czasami lepiej jest coś zmienić żeby nie stać w miejscu.
    Fajny post ;)

    blog-akkie.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Zmiany są dobre, a Twoje wyszły naprawdę świetnie:*
    Zapraszam do obserwacji. Buziaczki:* | zyciedlapasji- (kliik)¦

    ReplyDelete
  13. Większość zmian prowadzi do polepszenia sytuacji, życia itd. Oby Twoje zmiany przyniosły Ci to, czego pragniesz :)
    /meainsolita.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Fajnie wprowadzać zmiany, zawsze urozmaicają życie. ;) Powodzenia!
    Pozdrawiam.
    http://geekbsf.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Zapraszam ;D heyweyfriends.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Co jakiś czas trzeba coś zmienić ;)
    Mój Blog

    ReplyDelete
  17. Czekam więc bardzo na efekty :))
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://granatowedrzwi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Śliczne zdjęcia

    Mój blog -dopiero zaczynam

    ReplyDelete
  19. również mam zamiar wprowadzić zmiany, zastanawiam się głównie nad tematyką, ale nie mogę się zdecydować :(
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Powodzenia w zmianach! :)
    Fajne zdjęcia :D

    Bierzemy udział w konkursie. Pomożesz? :) IMMHFashionBlog(klik)

    ReplyDelete
  21. świetne zdjęcia ;)

    zapraszam do siebie http://xcallmechanelx.blogspot.com/ :D

    ReplyDelete
  22. Zmiany sa przewaznie bardzo dobre :D Wymagaja od nas wiele.. odwagi? Chyba tak to moge okreslic, zeby wprowadzic wszystko! :D
    Bardzo fajna szata graficzna taka prosta! Uwielbiam!

    Versjada

    ReplyDelete
  23. Bardzo fajny post ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. bardzo ładne zdjęcia, też myśle o zmianie adresu już od dluższego czasu, ale nie chcę stracić wszystkich czytelników…

    alqxx - klik!

    ReplyDelete
  25. ja osobiście uwielbiam zmiany i nie wyobrażam sobie nie zmieniać siebie czy swojego bloga, więc wydaje mi się, że postępujesz bardzo dobrze :) wygląd jak najbardziej na plus, a nazwa tym bardziej ;) zostaje czytelnikiem!
    Pozdrawiam!
    introverted-journal.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Ja wczoraj zmieniłam nazwę bloga, bo nie lubię staroci, wolę jak dzieje się coś ciekawego, a nie w kółko to samo.... Z przyjemnością Cię zaobserwuję, bo spodobał mi się Twój blog <3

    Mój blog ♥

    ReplyDelete
  27. Również niedawno zmieniłam adres bloga i w najbliższym czasie mam zamiar zmienić wygląd :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Ja, będę musiała zmienić niedługo wygląd bloga, bo zaczyna mi się nudzić. Ciekawa notka :)!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  29. Zmiany są czasem bardzo dobre :) zmiana adresu na plus!

    ReplyDelete
  30. bardzo dobra zmiana! nowa nazwa wydaje się bardziej dojrzała :)
    wygląd też na plus!
    plainess[klik]

    ReplyDelete
  31. Krok ze zmianą adresu faktycznie odważny, ale myślę, że nie zaszkodzi Ci to bardzo :) powodzenia! ;3

    zkubkiem-herbaty.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. I hope you will be more succesful with everything new on your blog :) I would love to see more lifestyle post from you and maybe some words in English :) or Translate button :)

    I am following you via gfc, hope you can follow me back :)
    Visit me: Kapege life moments :)

    ReplyDelete
  33. Bardzo dobra zmiana adresu! :)

    Miłego dnia! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    ReplyDelete
  34. Co prawda to moj pierwszy raz tutaj, ale chyba odpowiedni czas zeby zostac na dluzej! Czekam na nowinki! I obserwuje!

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. swietne zmiany. gratuluje i czekam na kolejny wpis. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Zawsze potrzeba zmian, fajnie, że ich dokonałaś i dobrze się z tym czujesz:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    ReplyDelete
  37. fajny nowy adres ! :)) zmiany są dobre :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    ReplyDelete
  38. amazing blog!!!
    Would you like follow each other? Follow me and I follow you :)
    kiss
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    ReplyDelete
  39. Zmiany są bardzo widoczne :)
    Zapraszam do mnie - bo-kazdy-moze.blogspot.com (KLIKNIJ)

    ReplyDelete
  40. Dobrze że dobrze czujesz się po zmianach :) Ja zawsze sie ich boje

    zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. czasami warto cos zmienic w swoim zyciu
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Widzę bardzo poważne przemeblowania :D bardzo podoba mi się obecny wystrój. No i również fajne zdjęcia :) /M

    Dwie Perspektywy Blog

    ReplyDelete
  43. Ja też nie lubię swojego adresu bloga, ale nie zmieniam go, bo w sumie to tylko adres, a później ktoś mógłby nie znaleźć mojego bloga. Bardzo ładne zdjęcia :-*.
    Trzymaj się!

    free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Powodzenia w zmianach :)
    tzanetat.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. No i dobrze, zmiany bardzo ładne (design) :D
    Na tym zdjęciu ślicznie wyglądasz, masz takie fajne proste włosy *.*
    +Obserwuję, rewanż byłby bardzo miły :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Osobiście bardzo lubię zmiany! Jesteś śliczna:)

    http://j-stayclassy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Czasem zmiany są potrzebne. Powodzenia!

    ReplyDelete
  48. Zmiany są potrzebne, Twój blog wygląda fantastycznie :)
    http://foxyladyme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Każda zmiana jest dobra, myślę, że nowa nazwa jest lepsza :))

    http://paulinaxnowak.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. czekam na te zmiany :)
    zapraszam, mój blog

    ReplyDelete
  51. Obs fajny blog. <33
    Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Zamiany, które prowadzą do czegoś dobrego zawsze są fajne, więc jestem na tak! :D Super design, zwykły, minimalistyczny a za razem ciekawy :) Będę zaglądać tutaj częściej ! ;)
    Pozdrawiam!
    Zapraszam na ostatni post dotycznąc jesieni :) + bardzo proszę o klikanie w linki z dresslink, to dla mnie mega ważne (mogę się odwdzięczyć)

    ReplyDelete
  53. Ja bardzo często coś zmieniam, jeśli chodzi o bloga to wygląd, a ostatnio usunęłam wszystkie posty. :P Fajnie, że zdecydowałaś się na zmianę adresu, skoro tamta Ci nie pasowała. :)

    ❤ Kochać Znaczy Blogować - klik! ❤

    ReplyDelete
  54. Bardzo fajne zdjęcia. :) Masz cudne włosy!
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    ReplyDelete
  55. Czasami takie zmiany są potrzebne ;))
    Śliczna jesteś! :D
    Świetny design bloga ;)
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Mam nadzieję, że zmiany wyjdą ci na dobre! :*
    BLOG

    ReplyDelete
  57. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    ReplyDelete
  58. Fajny blog i piękne włosy ! http://moresik123.blogspot.com zapraszam nowy post !

    ReplyDelete
  59. Zmiana jak najbardziej na plus! Ale piękna jesteś! ♥

    3 lata bloga- KLIK! :)
    Nowy Post!- Klik!

    ReplyDelete
  60. Ja również dłuższy czas temu przeszłam taka sama zmianę jak Ty na blogu i się to opłacało.

    alexamariani.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Każdemu się przydają zmiany :)
    matany-blog.blogspot.com
    Dziękuję z góry za wszystkie obserwację i komentarze :*

    ReplyDelete
  62. ja własnie ostatnio przenioslam sie na tego bloga z poprzedniego którego prowadziłam 3 lata. Zmiany sa potrzebne, zarówne te małe jak i te duze :)/K

    ReplyDelete
  63. zmiana nazwy bloga jak najbardziej na + :)
    Ładne zdjęcia!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Powodzenia na nowej blogowej drodze! Dodaję do obserwowanych aby zobaczyć jak sobie radzisz! Pozdrawiam i zapraszam: melodylaniella.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Czekam z niecierpliwością :)
    Jesteś bardzo piękna :)

    http://jennkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. Ja też od dłuższego zastanawiał sie nad zmianą ...Co z tego wyniknęło i pousuwałam notki i zmieniłam nazwę bloga. :3

    http://loanliz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Zmiany często są korzystne! Powodzenia :)

    ReplyDelete
  68. Ale śliczny blog ♥

    http://i-know--myself.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. Za mną też chodzi zmiana adresu bloga, ale nie jestem przekonana :/
    Mój blog-klik

    ReplyDelete