2015/12/31

my hair care

Hej wszystkim!
Pod ostatnim postem część z Was pisała mi, że mam ładne włosy i właśnie inspirując się tymi komentarzami postanowiłam napisać ten post.
Jeżeli używacie tych samych produktów do włosów co ja koniecznie napiszcie mi jak Wam się sprawdzają! :)


Może zacznę od tego, że moje włosy były nieumiejętnie rozjaśnione przez moją osobę. Z ciemnego blondu / jasnego brązu (zdjęcie wyżej) moje włosy w jeden wieczór stały się...rude. Na początku chciałam zakryć ten kolor szamponetką, jednak kolor zmywał się po pierwszym myciu. Obecnie stosuję już szampon koloryzujący, który utrzymuje się mniej więcej na 5 myć. Jednak aparat nie oddaje tego koloru. Często zauważam, że po zmyciu się farby moje włosy nadal są ciemne na zdjęciach, chociaż w rzeczywistości są rudawe.
Wiadomo, że po użyciu rozjaśniacza moje włosy straciły swoją dawną kondycję(?) jeśli tak to mogę nazwać. Są po prostu trochę, ale niezauważalnie zniszczone. Rozjaśniacz nie jest jedynym produktem, który zniszczył mi włosy, ale jest to oczywiście prostownica. Jeszcze niedawno włosy prostowałam po każdym umyciu, gdy tylko wyschły, ponieważ odkąd pamiętam moje włosy się falują.
[włosy myję co 3/4 dni]


1. SZAMPONY


Produkty marki Nivea są na pewno doskonale znane. Ich szamponów używam od dawna i mimo, że moje włosy są po nich oklapnięte przy nasadzie to i tak używam ich nadal ze względu na skuteczność pod względem pielęgnacji moich zniszczonych włosów.

Szamponu rumiankowego używałam, aby lekko rozjaśnić swoje włosy, bo jak wiemy rumianek ma właściwości rozjaśniające.
Natomiast szamponu na drugim zdjęciu (z ekstraktem z miodu i proteinami mlecznymi) używałam, aby co nieco zregenerować swoje włosy.
Te szampony są tym lepsze, że są wyrobami mniej więcej naturalnymi, nie zawierają dodatkowych silikonów czy innych substancji obciążających moje włosy.


Ostatni szampon to produkt marki Syoss i szczerze mówiąc nie jestem z niego jakoś bardzo zadowolona. Włosy po nim mają być miękkie i odbudowane, a moje po użyciu go są tylko obciążone i szybciej się przetłuszczają. 
Szampon ma też złote drobinki, które po spłukaniu go z głowy zostają na włosach i w świetle mienią się dając efekt takiego lekkiego połysku.

2. SUCHE SZAMPONY


Jeśli chodzi o suche szampony obecnie używam tylko tych z Batiste. Kiedyś miałam również z Syoss'a, ale niestety skończył mi się, a opakowania po nim nie zachowałam, żeby Wam pokazać. 
Moim zdaniem w tym szamponach nie ma nic szczególnego. Oczywiście robią to co mają robić, czyli odświeżają włosy i unoszą je lekko u nasady, mają również bardzo ładne opakowanie, ale chyba nie to jest najważniejsze w produktach do włosów, prawda?

3. ODŻYWKI | MASKI


Maską, której teraz używam jest maska jagodowa z Kallos'a, którą kupiłam na stronie cocolity, ale wydaję mi się, że widziałam takie również w hebe. Zawiera ona ekstrakt z jagód i olej z avokado, przez co nie nakładam jej na całe włosy, tylko na same końcówki, żeby uniknąć zbyt szybkiego przetłuszczania się. Dodatkowo maska prześlicznie pachnie i jest jej aż 1 litr, czyli za szybko się nie zużyje, a kosztuje zaledwie 14 złotych.


Odżywka jest również z Syoss'a. Ma ona nadawać naszym włosom gęstość, objętość, stymulować porost włosów i przeciwdziałać utracie ich. Szczerze mówiąc używam jej tylko ze względu na zawartość keratyny, aby moje włosy były prostsze. Odżywka sprawdza mi się całkiem dobrze.

4. DODATKI


Czasem, gdy prostuję włosy używam sprayu termoaktywnego, aby ochronić sobie włosy przed wysoką temperaturą. Nie wiem jak inne bo już jakiś czas używam tego sprayu, ale ten ma cudowny zapach grejpfruta.


Od jakiegoś już czasu jestem posiadaczką Tangle Teezer'a i nie mogę zgodzić się tutaj z osobami, które zachwalają sobie tą szczotkę, mówiąc, że świetnie rozczesuje włosy, nie wyrywa ich ani nie ciągnie. Ta szczotka nie nadaje się do ROZCZESANIA moich włosów. Aby dokładnie wyczesać je, np. po umyciu muszę użyć tradycyjnej szczotki, a TT używam w ciągu dnia, w szkole, gdy chcę je lekko przeczesać, aby włosy się nie plątały. 


Po domu bardzo często chodzę w związanych włosach i wtedy używam gumek sprężynek (te akurat są z invisibobble). Gumki te nie wyrywają mi włosów, nie plączą ich ani nie ciągną przy zdejmowaniu.

Koniecznie napiszcie mi Wasze ulubione produkty do włosów! 

102 comments:

  1. Także używam szamponów z Nivea. Czasami suchy szampon jest naprawdę potrzebny. Możę wypróbuję jakąś odżywkę. Bardzo mi się przyda.

    http://patutka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Jeśli rozjaśniałaś je typowym wybielaczem czy jak to się tam nazwya (który był popularny do ombre) to pewnie po prostu taki masz "podcień" przy rozjaśnianiu... Trzeba było użyć jaśniejszej farby.

    Outsider's eyes, zapraszam! :)
    Fanpage bloga, looknij. :)

    ReplyDelete
  3. Fajne produkty, też używam maski z Kallosa tylko tej keratynowej i na moich włosach sprawdza się super. ;)
    Mój blog;)

    ReplyDelete
  4. Ja sama nie jestem dobrze nastawiona na Tangle Teezer

    OFFICIAL PATTY ! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://official-patty.blogspot.com/

      Delete
  5. świetny post:) słodki piesek

    OBSERWUJĘ ♥

    MÓJ BLOG - KLIK ♥

    ReplyDelete
  6. Kiedyś też używałam tego szamponu :)
    http://treamicii.blogspot.com/2015/12/nowy-rok.html

    ReplyDelete
  7. Super, użuwamy podobnych kosmetyków
    + Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku ! ♥
    by-vanys.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Używam tych suchych szamponów! A Tangle'ra używam jednak nie należy on do moich ulubionych szczotek:)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Też mam takie gumki hahha <3
    KLIK-BLOG

    ReplyDelete
  10. Nie używałam tych produktów :)
    Masz śliczne włosy to racja <3

    ReplyDelete
  11. uwielbiam szampony nivea , a te gumki super mi się sprawdzają! :)

    masz bardzo ładne włosy :)
    pozdrawiam

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    ReplyDelete
  12. Mi również TT nie zbyt się sprawdza. Kupiłam go, bo wszyscy wokoło tak go zachwalali, a dla mnie to nic specjalnego :)

    ReplyDelete
  13. Ja zrezygnowałam z suchych szamponów, ponieważ bardzo niszczyły moje włosy i wysuszały skórę głowy ;) Już wole myć co drugi dzień włosy :D

    http://aleksandra-r.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Ojej jak mało jest osób które są niezadowolone z TT, ja jestem zachwycona jej użytkowaniem i nie potrafię się teraz czesać żadną inną szczotką! Ja używam szamponu garnier, ponieważ jest on bardzo wydajny, niewiele trzeba go nakładać a włosy świetnie się pienią w dodatku są potem miękkie i przyjemne w dotyku. Potem używam olejka arganowego, który ma również za zadanie chronić moje włosy prze wysoką temperaturą podczas suszenia :)

    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie:
    >mój blog KLIK<

    ReplyDelete
  15. z sayossa lubię lakiery do wlosow :)

    ReplyDelete
  16. Racja, masz cudne włosy :o ! Ja używam też Kuracji wzmacniającej z Joanny :D
    http://olexia-olexia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Twoje włosy wyglądają cuuudownie. Koniecznie muszę wypróbować tą maskę. Ja do włosów a bardziej końcówek polecam jedwab :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    ReplyDelete
  18. Masz śliczne włosy,moje się niestety bardzo elektryzują ;/
    Tangle Teezer najlepszy <3
    http://by-oczii-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Używałam kiedyś szamponów z Nivei, ale po jakimś czasie po prostu przestały działać, więc zmieniłam je na Syoss repair i jestem z niego bardzo zadowolona. Moje włosy są po nim błyszczące, zdrowe i dobrze odżywione, a także nie plączą mi się tak bardzo. Ogromnie polecam dla zniszczonych włosów, naprawdę działa Na pewno jeszcze tu zaglądnę :)

    Może wzajemna obserwacja? Wspierając się nawzajem możemy osiągnąć więcej :)
    projectad.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. również obserwuję. Dziękuję za wspaniały komentarz na moim blogu :) Mam nadzieję, że u ciebie będą tylko takie

      Delete
  20. Też nie jestem fanką TT :) Za to ostatnio kupiłam szczotkę Micheal Mercier w Douglasie i w niej się zakochałam! Naprawdę rozczesuje bezboleśnie moje włosy, więc mogę Ci ją szczerze polecić!

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Nie używam żadnej z tych rzeczy. Również rozjaśniałam włosy znam twój ból. Tyle, że ja robiłam sombre więc nie jest od czubka głowy. Teraz co jakiś czas ścinam włosy i w końcu tamten blond zaniknie. Obserwuję! xx
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  22. Bardzo przydatny post :)
    Także używam tych gumeczek są świetne :*
    Pozdrawiam :)
    Wspólna obserwacja ?
    http://angelikamichalak.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. ja tylko myje i czesze, nic wiecej w sumie, haha

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Używam większości z tych kosmetyków i również mogę je polecić!
    Obserwuje :*
    http://agata-blog00.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Też mam tangle teezer i na moich włosach też nie za bardzo się sprawdza, bo mam bardzo grube :(

    http://eyenjf.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Nie używałam nigdy żadnego z tych produktów, ale też słyszałam dużo dobrego na temat tej szczotki.. :)

    pozdrawiam i zapraszam do obserwowania! :)
    ann--blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Chętnie wypróbuję któryś z tych produktów :)

    Zapraszam do mnie
    wankostories.blogspot.com
    Pozdrawiam ♥

    ReplyDelete
  28. Kocham te gumki do włosów <3 Zawsze miałam problem, bo każda inna mi wyrywała tonę włosów, a te są idealne <3
    Zapraszam Cię na mojego bloga <3 Mam nadzieję, że ci się spodoba i pomożesz mi dobić do 500 obserwatorów - mojego tegorocznego celu. Dziękuję i pozdrawiam cieplutko <3
    royal-princes.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Bardzo sobie chwalę kosmetyki Syoss, szczególnie odżywki i maski :)
    Masz faktycznie piękne włosy i jak widać bardzo o nie dbasz :)

    izilleys.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Moje włosy również doświadczyły złego rozjaśniania i to w dodatku u fryzjera... A najgorsza jest niestety pielęgnacja takich zniszczonych włosów. Moje dopiero niedawno wróciły do stanu sprzed rozjaśniania i mogę je teraz dotykać bez przerwy hahah.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Używam podobnych produktów :) .
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Świetny blog :) Obserwuje!
    mery-bella.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Masz piękne włosy! Zazdroszczę, bo ja jestem zmuszona myć wosy co drugi dzień, a czasem na wet codziennie ;/

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    ReplyDelete
  34. Szamponów z nivea nie znoszę, za to odżywki z kallosa uwielbiam! <3

    ☃ czarnakawaa.blogspot.com ☃ ❄KLIK❄

    ReplyDelete
  35. super masz włosy :) ja muszę co drugi dzień myć... A używam wszystkiego co popadnie:)

    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com - nowy post noworoczny:)

    ReplyDelete
  36. Bardzo ładne masz włosy, ja niekoniecznie wiem co i jak używać. Więc po prostu kupuje raz na jakiś czas określony kosmetyk)
    my-time-alessa.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Super post! ;)
    Wspólna obs ?
    Mój Blog!

    ReplyDelete
  38. muszę kupić te maskę :)

    pozdrawiam i zapraszam :)
    www.pisanepasja.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Też kiedyś używałam stale prostownicy ale po pewnym czasie włosy same zaczęły mi się prostować. Teraz jedyne co to je susze i staram sie k nie jakoś dbać

    larossee.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Ja do pielęgnacji włosów używam tylko odżywek i od czasu do czasu jedwabiu :) Raz próbowałam maski i powiem szczerze, że chyba znów spróbuję ^^ Świetny post i blog! Pozdrawiam i zapraszam do mnie! Zachęcam do obserwacji ^^ http://poprostuzuzanka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Ja uwielbiam tengle teezer i mi on świetnie rozczesuje włosy :)
    Jeśli chodzi o gumki to też je mam - są bardzo zdrowe dla włosów, ale nie używam ich codziennie. Śliczne włosy <3


    mery-bloog.blogspot.com - mój blog ♥

    ReplyDelete
  42. Ja planuję kupić suchy szampon, ponieważ czasem jest naprawdę bardzo potrzebny, ale nie jestem jeszcze do końca przekonana co do niego.
    Zapraszamy do przeczytania i skomentowania naszej pierwszej notki,
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Też kiedyś używałam szamponów z Nivea ale nie działały tak jak powinny i musiałam znaleźć coś lepszego. Fajny post ! :)
    anonimoowax.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Kocham te batisty <3
    A do pielęgnacji końcówek używam różnych olejków arganowych!
    Zaobserwowałam i czekam na kolejne posty!

    Siemka. Cześć.
    Kawowa.

    ReplyDelete
  45. Świetny post. Ale moim zdaniem Tangle teezer jest najlepszą szczotką na świecie. Oczywiście każdy ma inne zdanie i inne włosy, ale jak u mnie sprawdza się w 100%. A co do reszty kosmetyków, które używasz to nie mam nic do zarzucenia :)
    Kochana co powiesz na wspólną obserwacje? Jeśli się zgadzasz to zaobserwuj i daj znać u mnie w komentarzu, a ja na pewno się odwdzięczę.
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Wow, dużo tego używasz! Ja aktualnie stosuję szampon i dożywkę z Garnier fructis Oil Repair i jest spoko :D

    www.different-view-of-the-life.pl

    ReplyDelete
  47. Ja używam Tangle Teezera i dobrze mi rozczesuje włosy :)

    wankostories.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Też używam Tangle Teezer, masz śliczne włosy!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  49. Uwielbiam szampony z Nivei :) Polecam do włosów również jedwab, uratował moje suche końcówki!

    Mój blog CLICK

    ReplyDelete
  50. Używam wielu z kosmetyków, które pokazałaś:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    ReplyDelete
  51. Troche współczuje używania tylu kosmetyków, aczkolwiek zazdroszcze mycia włosów co 3-4 dni... :D /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog

    ReplyDelete
  52. Używałam kiedyś szamponu z Nivea chyba i fajnie się sprawdzał. (mam nadzieję, że nie pomyliłam go z jakimś innym xd)

    Zapraszam: hellomyflower.blogspot.com (proszę o poklikanie w nowym poście, jeżeli nie klikałaś :) )

    ReplyDelete
  53. Dużo słyszałam o tych gumkach. Może teraz zdecyduję się na ich zakup. Masz śliczne włosy :)

    greenskycalms.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Ja nadal nie znalazłam sobie odpowiednich rzeczy do pielęgnacji moich włosów. Twoje są piękne!:)

    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  55. Fajnych produktów używasz, oj i ta maska jagodowa- musi cudownie pachnieć. Ja aktualnie używam bananowej. Obserwuję i zapraszam do mnie http://domkaa-g.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Z tych produktów używam właściwie tylko Batiste.

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    ReplyDelete
  57. Ja również posiadam odżywkę z syoss ale mi ona wręcz odwrotnie nie pomaga włosom tylko przez nią są bardzo nie ładne ;/ Ale dobrze że tobie się sprawdza :D

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Zastanawiam się właśnie nad tą maską z kallos'a. Dla mnie bardzo przydatny post, ponieważ zobaczyłam parę produktów o których wcześniej nie słyszałam, dzięki! :D
    Obserwuję i Pozdrawiam Mój blog♥

    ReplyDelete
  59. Kallos najlepsze maski, zazdroszczę że nie musisz myć włosów codziennie ;)
    http://asziaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. I ja nie musze myć włosów codziennie ;) Lubiłam się z odżywką z Syoss.

    Dodałam do obserwowanych :)

    ReplyDelete
  61. też sb zniszczyłam włosy rozjaśniaczem xd przetały się kręcić :) ale powoli wracają do normy ;D

    poklikasz u mnie w linki w nowym poście ?:D
    grlfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Ja nigdy nie używałam rozjaśniaczy i raczej nie będę

    POZDRAWIAM:)
    SZALONE-TRYBUTKI

    ReplyDelete
  63. Ehh Ty możesz narzekać, bo sama sobie rozjaśniłaś, mnie urządziła fryzjerka..
    Nie wiem jak to robisz, że myjesz włosy do 3/4 dni.. Ja jednego dnia nie wytrzymuje.


    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Także używam tych gumek i tangle teezer'a.
    Zapraszam do mnie jeśli zostawisz ślad po sobie będzie mi bardzo miło.
    Ola-Mylifestyle

    ReplyDelete
  65. Uwielbiam maski z Kallos' a aloesową kupiłam przez wakacje w małej drogerii, podobne widziałam w Naturze i hebe, ale nie mogłam znaleźć identycznej. Z sayossa miałam też parę masek, ale Kallos cenowo wygrywa :P.
    Pozdrawiam :)
    Different Diamond- klik!

    ReplyDelete
  66. Zastanawiam się nad zakupem spreju termoaktywnego. Uwielbiam eksperymentować z włosami, a wysokie temp. bardzo je niszczą. Tangle Teezer to zdecydowanie najlepsza szczotka na świecie!

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  67. Ja bardzo lubię szampony z nivea :D
    Masz prześliczne włosy *.*

    Obserwuje i liczę na rewanż :)
    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. Ja osobiście też używam szamponu z nivea, do włosów przetłuszczających się i maski z kallos, ale w wersji wiśniowej ;) No i oczywiście mój ukochany tangle teezer <3

    Sometimes my-klik!

    ReplyDelete
  69. Ja osobiście nie lubię suchych szamponów, bo nie dają dla mnie oczekiwanego efektu :(
    sajecka.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Ja używam serii do włosów z Jantaru. Szampony z batiste są świetne!
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  71. ja też używam tych gumek do włosów a Tangle Teezer po prostu uwielbiam :)
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    ReplyDelete
  72. Świetne produkty do pielęgnacji. Osobiście zastanawiam się nad kupnem szamponu Batiste
    http://claudettek.blogspot.com

    ReplyDelete
  73. Uwielbiam takie posty, ponieważ można od kogoś nauczyć się ale ktoś poleci jakiś świetny produkt :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    ReplyDelete
  74. TT uwielbiamy, Batiste ale tropical także! Maskę Kallosa też mamy, ale w wersji Cherry. Ostatnio nawet maski Kallosa są dostępne w Naturze, super! Buziak!:*

    www.linailia.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. Mam sentyment do masek z "Kallosa" - są tanie i naprawdę działają! :))
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    ReplyDelete
  76. Lubię tę odżywkę Syoss'a :))
    stay-possitive.blogspot.com
    Kliknęłabyś w serduszko w poście? Z góry dziękuję!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    ReplyDelete
  77. Bardzo lubię suchy szampon batiste!
    zapraszam do siebie w wolnej chwili :)
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  78. Oo musze wypróbować ten spray, bo nadużywam już prostownicy haha :D
    NOWY POST - Trochę o kodach. Zapraszam do obserwacji i komentowania, buziaczki:* Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeżeli nie masz wielkiej konieczności prostowania włosów to proponuje spróbować wysuszyć włosy na szczotce płaskiej. Bardzo podobny efekt a mniej niszczy włosy ;)
      +spray lub olejek do wlosow nie tylko chroni nasze włosy przed cieplem ale takze ułatwia wykonanie nam danej czynności ;)
      http://raspberrydizziness.blogspot.com

      Delete
  79. Do rozczesywania włosów po umyciu polecam grzebień z gęsto rozstawionymi zębami, jest najlepszy i własnie do tego m.in. przeznaczony. Po umyciu włosów często mamy kołtuny na głowie i jakakolwiek szczotka by to nie była i tak będzie szarpać nam włosy i niszczyć łuskę włosa. Proponuję używać jednej odżywki ponieważ jeżeli będziesz użuywać wszystkich odżywek i masek na raz to mogą mieć całkiem odwrotny skutek ;) Wiecej nie znaczy lepiej ;) pozdrawiam
    http://raspberrydizziness.blogspot.com

    ReplyDelete
  80. ale świetne włosy :)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  81. Cześć! Używam w zasadzie przeróżnych szamponów. Te z nivea są okej, syoss taki sobie. Kiedys używałam jakiegoś ziołowego, który był genialny... Juz jak spłukiwałam go z włosów, to czułam jakie są mięciutkie - teraz są szorstkie, suche, łamliwe i wypadające - efekt prostownicy i farbowań:) Niedługo chcę iść ściąć je do ramion i dać im odpocąć. Bardzo fajne są jeszcze olejki, najpierw używałam gliss kur Garniera, a teraz mam jakiś podajże z Loreal :D Polecam! Buziaki:*

    paulacierpiak, klik

    ReplyDelete
  82. ja muję włosy codziennie :( moje włosy są cienkie i mam ich dość mało ale efektownie wyglądają. Co do szczotki u mnie w ogóle się nie sprawdza
    Zapraszam do mnie. KLIKNIJ!

    ReplyDelete
  83. Wow twój blog mnie zachwycił! strasznie tu miło , fajnie napisane oraz estetycznie :)
    Bardzo mi się tu spodobało , na pewno będę wpadać tu częściej :)
    Co powiesz na wspólna obserwacje ? ja juz! ;*
    mój blog-klik

    ReplyDelete
  84. Wow świetny blog, naprawde mi się podoba, będę tu wpadać częściej :* oczywiście obserwuje i zapraszam do mnie, jeśli mój blog też ci się spodoba to zaobserwuj :* http://mysterious-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  85. Ja też muszę zadbać o swoje włosy, bo mam tragiczne. Suchych szamponów nie używaj, bo niszczą bardzo! :)

    Poklikasz w linki W TYM POŚCIE? Z góry dziękuję :)
    Nowy post- KLIK! :)

    ReplyDelete
  86. kocham te gumki do włosów, teraz mam taką na głowie! Szamponów w większości nie znam, albo znam a nie używałam jeszcze, więc muszę wypróbować :)

    wikujama.blogspot.com

    ReplyDelete
  87. Ja tylko raz farbowałam włosy szamponetką, w wakacje. Kolor całe szczęście zszedł, a ja stawiam na naturalność. :) Rzeczywiście masz ładne włosy!
    Pozdrawiam :*
    CrazyTusiaBlog

    ReplyDelete
  88. A ja po prostu uwielbiam ten szampon z Syoss'a i nie zauważyłam żeby jakieś drobinki zostawały mi we włosach :D

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  89. Ja też używam tych gumek. Są rewelacyjne :)

    zapraszam do mnie
    http://juliettapastoors.blogspot.com/

    ReplyDelete
  90. Też mam tangle nawet taki sam kolor i invisibobble :D świetny wpis!
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    ReplyDelete
  91. Fajny post! Cały blog również fajny :)
    Zapraszam do mnie może ci się spodoba :)

    http://itsmenatalie00.blogspot.com/

    Jeśli chcesz może wspólna obserwacja? napisz w kom i zacznij :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  92. Muszę spróbować użyć tej maski, bo słyszałam o niej już wiele dobrego :)
    sajecka.blogspot.com

    ReplyDelete
  93. Świetny post !

    http://behappybyib.blogspot.com/

    ReplyDelete