2016/07/03

pamiętasz mnie?

Ostatni raz pisałam do Was w lutym, więc trochę czasu mnie tu nie było.
W trakcie tej "chwilowej" nieobecności zdążyłam wielokrotnie zmienić design oraz poważnie zastanowić się nad blogiem. Przyznam szczerze, że brakuje mi weny i pomysłów na posty, dlatego właśnie nie było mnie tu ponad 5 miesięcy.
Myślałam też czy nie zacząć swojej działalności na youtubie, ale do tego też nie jestem jakoś w 100% przekonana.
Koniecznie dajcie mi też znać jeśli chciałybyście zobaczyć jakieś posty na moim blogu, a postaram się zrealizować Wasze pomysły. :)


Teraz może w skrócie opowiem co działo się u mnie przez czas mojej nieobecności.
Jak to na szczęśliwą, ponad 14-letnio starszą siostrę przystało musiałam (może nie musiałam, ale chciałam) poświęcić dużo swojego czasu dla mojego brata oraz przyłożyć się do nauki, szczególnie w czerwcu. I tak dzięki poświęcaniu kilku godzin dziennie na wkuwanie historii oraz reali różnych epok, 24 czerwca odebrałam świadectwo z paskiem! Nawet nie wyobrażacie sobie jaka jestem z siebie dumna i mam nadzieję, że powtórzę ten wynik w kolejnych latach mojej edukacji, a nawet liczę, że będę miała wyższą średnią niż w tym roku. Trzymajcie kciuki! :)

A co działo się u Was przez ten czas?

26 comments:

  1. Gratuluję świadectwa z paskiem, fajnie że jesteś :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  2. Super, że wróciłaś! Gratuluję świadectwa.
    zuziaforstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Fajnie, że znów tutaj jesteś! :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    ReplyDelete
  4. Super, że wróciłaś!
    Odwdzieczam sie za każdy komentarz i obserwacje
    Mój blog

    ReplyDelete
  5. Gratuluję świadectwa z paskiem, ja również miałam pasek :) Fajnie, że wróciłaś, czekam na nowe posty :*
    Śliczny design i śliczne zdjęcie :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Gratulacje co do świadectwa z paskiem kiedy to było u mnie na tyłku hehe . I życzę powodzenia w blogowaniu.
    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. gratuluję świadectwa z paskiem :)
    sama miałam taką przerwę z blogowaniem. Dalej po tej przerwie nie mam to, czego oczekiwałam, ale chce cały czas podnosić w góre moje blogowanie. Czasami przydaje się taka przerwa, a brak weny to normalne
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    ReplyDelete
  8. Jak by nie patrzeć to Twoja nieobecność była zastąpiona szlachetnością w innych dziedzinach :) Trzymam kciuki, by teraz udało się wszystko pogodzić!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    ReplyDelete
  9. Ja też miałam świadectwo z paskiem z czego bardzo się cieszę! Fajnie byłoby gdybyś może zrobiła na blogu jakiś tag, lubię takie posty i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu ;)

    Zapraszam, Mai blog
    Jeśli spodobałby ci się mój blog zaobserwuj-będzie mi bardzo miło i chętnie się odwdzięczę!

    ReplyDelete
  10. Witamy ponownie :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  11. Świetny post ;) mi niestety nie udało się zdobyć świadectwa z paskiem, ale nie jest aż tak źle :> pozdrawiam :) Zapraszam na jej bloga -> xcysiaxoxo.blogspot.com polecam :)

    ReplyDelete
  12. hejka :) Ja też wróciłam i zaczęłam pisać posty :) powodzenia!
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  13. Świadectwo z paskiem, no to musiałas sie napracowac :) Gratuluje :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  14. Gratuluję świadectwa mi również się udało:) Co do kanału na yt gorąco cię zachęcam jeśli tylko masz odwagę bo mi jej brakuję .

    ReplyDelete
  15. Gratuluję tak dobrego świadectwa,oceny nie są może tak ważne ale będąc pilnym uczniem uczymy się systematyczności i pracy nad sobą :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Gratuluję świadectwa z paskiem. Mi sie nie udało :D
    Anonimoowax - Klik

    ReplyDelete
  17. Super, że wróciłaś do bloga! :) OBSERWUJĘ
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  18. Ja mimo starań nie miałam świadectwa z paskiem, ale mało brakowało! :))
    soylena.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)

    http://dalenadaily.com

    ReplyDelete
  20. uwielbiam twój sposób pisania:) urzekł mnie od początku dlatego już od dawna obserwuje twoją prace na blogu! :) ciesze sie ze wrocilas.
    zapraszam do siebie, jeśli się spodoba zostań na dłużej:)
    blog!

    ReplyDelete
  21. powroty są fajne więcej energii i świeży umysł
    dyed-blonde.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Dobrze, że wróciłas. Takie przerwy czasem są potrzebne. :)
    Zajrzyj do mnie - immartaa.blogspot.com

    ReplyDelete