2016/11/04

FALL 2016 TRENDS | CO KRÓLUJE NA WYBIEGACH?


Z racji, że mamy już jesień chciałabym pokazać Wam kilka trendów właśnie na tą porę roku, które od jakiegoś czasu można już widywać na wybiegach u znanych projektantów. 




RUFFLES | FALBANY

 FUR | FUTRA

Modelki ubrane w futra można znaleźć na pokazach Michael'a Korsa oraz firmy J. Crew. Jak widać ten trend króluje też wśród gwiazd, między innymi posiadaczkami takich futer stały się Kendall Jenner czy Rihanna.

DUSTY PINK | ZAKURZONY/WYBLAKŁY RÓŻ


34 comments:

  1. Świetny post :D

    http://fearlessgirldiary.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Totalnie nie mój styl, ale pomysł na posta jak najbardziej świetny!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga,liczę, że zostawisz po sobie ślad http://vickyemikor.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ciekawe trendy!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    ReplyDelete
  4. Inspirujące :) Wspaniałe stylizacje.

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    ReplyDelete
  5. Wyblakły róż jest przepiękny :)

    ReplyDelete
  6. Futra u dziewczyn, kocham. A najbardziej jeśli są w kolorze pudrowym różu.
    MIKOLAJKULICKI.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    ReplyDelete
  7. jedyne co podoba mi się z tych królujących trendów to ten brudny róż i falbanki <3
    mvgdalena - zapraszam

    ReplyDelete
  8. Mi spodobały się tylko falbanki , ale post fajny :))

    http://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Wyblakły róż oraz falbany to naprawdę coś cudownego! :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    ReplyDelete
  10. Bardzo podobają mi się ''falbaniaste'' bluzki. Jeśli chodzi o futra, to tylko te sztuczne!!!
    obserwuje
    Mój blog - kliknij! <3

    ReplyDelete
  11. Boska jest teraz moda wybiegowa!
    NOWY POST! <3
    http://dorey-doorey.blogspot.com/2016/11/everyone-has-their-own-story-zaful.html

    ReplyDelete
  12. Your blog is lovely and I am following you.
    I hope you will follow back.
    Have a good week, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Bardzo podobają mi si inspiracje :) a szczegolnie ten róż
    Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. cudowny blog jak i ten wpis zostaje na dłużej!
    julie-s-world.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Świetny post, mega podoba mi się moda na te wszystkie futrzaste kurki ♥ Obserwuję, liczę na rewanż ;*

    NOWY POST - KLIKNIJ

    ReplyDelete
  16. Ja oszalałam na punkcie różu :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Ale cudowne rzeczy , chcę je !!!
    Pozdrawiam kochana :*
    Zapraszam do mojego świata. Jeżeli ci się spodoba, zaobserwuj, na pewno się nie zawiedziesz ;) ---> Mój blog-KLIK

    ReplyDelete
  18. Świetne te rzeczy! Mega mi się podobają ostatnio futrzane kurtki :)


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    ReplyDelete
  19. Mi osobiście najbardziej podobają się półgolfy oraz satynowe bluzeczki. obserwuję, MAVSELINA :)

    ReplyDelete
  20. Ciekawe :)
    Nigdy nie orientowałam się z moda gwiazd, czy modelek, wybiegi i te sprawy :)
    Myślę, że mój styl delikatnie od tego odbiega :)

    live-telepathically.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Wow! So Stylish looks!
    Would you like to follow each other? Follow me in blog and in Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  22. Falbany chyba najbardziej mi się podobają :)
    Mój blog - Klik

    ReplyDelete
  23. Jestem zakochana w futerkach <3

    http://wa-kowalska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Falbany sa jak zawsze na topie. :)

    ReplyDelete
  25. Tak to zdecydowanie króluje.. i już nie tylko na wybiegach :)

    Zapraszam do mnie ☺ normalbutdidnot.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Futra są super o ile są sztuczne :)

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Satynowe bluzeczki są mega. Pozdrawiam kochana!
    BLOG | INSTAGRAM

    ReplyDelete
  28. Ja bym chciała nabyć takie futerko, one są świetne! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    ReplyDelete
  29. FUTRA! O NIEE! Nienawidzę mody za to, co robi tym bezbronnym zwierzakom!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  30. Świetne inspiracje :)

    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. http://hellogoldengirl.blogspot.com/

    zapraszam do mnie

    świeietny blog

    ReplyDelete
  32. Chce futerko! :D
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    ReplyDelete
  33. Wyblakły róż jest super!

    ReplyDelete