Friday, December 16, 2016

ROZDANIE ŚWIĄTECZNE | SNAPBOOK, ETUISTUDIO


Z racji, że do świąt pozostało już bardzo niewiele czasu, przygotowałam małe rozdanie, aby Was również obdarować drobnym, świątecznym upominkiem.
Nagrodami w rozdaniu są: zestaw pędzli do makijażu twarzy, rozświetlacz oraz konturówka do ust. Zasady są bardzo proste: 
♡ zaobserwuj publicznie mojego bloga
♡ dodatkowo możesz zaobserwować mnie na instagramie (natalia_gozdur) oraz zasubrybować kanał na youtube (link)
♡ w komentarzu podaj nazwę pod jaką obserwujesz mojego bloga oraz adres email (dodatkowo nazwę instagrama)
Konkurs trwa do 25 grudnia, wyniki będą ogłoszone w ciągu 5 dni od zakończenia konkursu.
Życzę wszystkim powodzenia!:)


Dodatkowo chciałabym Wam powiedzieć o dwóch stronach internetowych, z których możecie śmiało korzystać przy wyborze prezentu dla Waszych bliskich.
Pierwszą propozycją jest etuistudio.pl - sklep z dużym wyborem etui na każdy model telefonu. Miałam okazję zamówić sobie jedno właśnie z tej strony i jestem z niego bardzo zadowolona. Obudowa jest świetnie wykonana, wytrzymała, a przede wszystkim urocza!
Kolejnym sklepem, z którego usług skorzystam na pewno jeszcze nie raz jest snapbook.pl. W jego asortymencie znajdziemy zdjęcia w różnych formatach, fotoksiążki, spersonalizowane magnesy. Takie wywołane wspomnienia mogą posłużyć jako prezent dla najbliższej rodziny lub przyjaciółki ♡

19 comments:

  1. Post mega inspiracyjny.
    Nie biorę udziału, ale życzę wygranej dla każdego.
    Pozdrawiam ♡
    Mój blog

    ReplyDelete
  2. Nie biorę udziału, ale życzę wszystkim powodzenia <3
    xoxoklaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Powodzenia wszystkim :)


    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Od dawna poluję na ten case z brokatem ale nie ma na mój telefon nad czym bardzo ubolewam! Jak tylko Etuistudio będzie miało case na z5 to u nich zamówię!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Obserwuję jako: Natalia.
    e-mail: nataliaaa1510@o2.pl

    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  6. Świetny konkurs! :)
    Z wielką chęcią biorę udział :)

    Obserwuję jako: PospolitaOla
    e-mail: PospolitaOla@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Nigdy nie słyszałam o tych stronach internetowych ;)

    Obserwuję blog jako Paulina K, a instagrama jako kr.paulina ;)

    blog-klik

    ReplyDelete
  8. Snapbook brzmi jak chamska podróbka Instabook'a...

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  9. Obserwuję jako : Sandra Groszewska
    E-mail : givemymeheart@icloud.com
    Instagram : shindy_xo
    Zapraszam :https://shindyx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Obserwuje bloga jako: Nadia
    Obserwuje na IG jako: malinowyskarbiec
    jo-jo-a@wp.pl

    ReplyDelete
  11. Obserwuję bloga jako: Sabina eM
    Obserwuję IG jako: xsabina1
    Subskrybuję YT jako: Sabina eM
    email: sabinkaemm@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Bardzo fajne rozdanie, może mi się poszczęści, bo nie ukrywam, że pędzelki bardzo by się przydały :)
    Obserwuję bloga jako: Muffinka
    Subskrybuję jako: Muffinka M.
    email: szalonemuffiny@gmail.com
    Dodatkowo podlinkowałam baner na swoim blogu (wiem, że nie jest to wymagane). Pozdrawiam i Wesołych Świąt!

    ReplyDelete
  13. Te pędzle są piękne! *.*
    Obserwuję jako sayhello, marta.molendowska22@gmail.com ;)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Obserwuję jako Miss Daisy, ale biorę udział jako Truskawkowy Świat.
    panterka241@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Obserwuje jako: Margie
    Neyleenka@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Podoba mi się sposób w jaki prowadzisz bloga, wszystko jest schludne i tworzy spójną całość. A post cudowny :)
    Pozdrawiam cieplutko, Daria
    dariaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete