Saturday, January 07, 2017

JAK TO JEST Z TYM ZAFUL?



Przeglądając Facebook'a często spotykam na różnych blogerskich grupach pytania typu "czy ktoś współpracuje tutaj z Zaful? mam kilka pytań". Zazwyczaj odpowiadam, że chętnie pomogę 
i odpowiem osobom, które potrzebują jakiejś informacji na temat tego sklepu. Ten post powstał właśnie dla tych z Was, które chciałybyście rozpocząć współpracę z nimi, ale jest to na przykład Wasza pierwsza współpraca i nie do końca wiecie na czym to wszystko ma polegać. Mam nadzieję, że ten post przybliży Wam trochę warunki pracy z tym sklepem :)

Jednym z częściej zadawanych pytań jest kwestia wysyłki. Ile czasu ona do nas idzie? Czy musimy zapłacić cło? Czas wysyłki oczywiście zależy od opcji jaką wybierzemy na stronie. Możemy wybrać paczkę ekonomiczną, która dotrze do nas w 15-25 dni lub przesyłkę priorytetową, która oczywiście będzie u nas dużo szybciej. Co do cła, ja jeszcze nigdy go nie płaciłam i wiem, że firma specjalnie rozdziela zamówienie na kilka paczek, aby uniknąć właśnie opłaty celnej.



Wiem, że dużo osób pyta też o mail do nich, aby móc zaproponować współpracę. Myślę, że dla nich pomocna będzie zakładka "contact us" na stronie internetowej sklepu :)

Oczywiście osoba, z którą się kontaktujecie wyznacza Wam maksymalną kwotę, za którą możecie złożyć zamówienie, jednak jeśli ją przekroczycie (zazwyczaj jest to $50) nie usuwają Wam rzeczy z zamówienia tylko normalnie je realizują. Moim zdaniem jest to super sprawa z ich strony, bo często spotkałam się, że jeśli kwota produktów przekraczała maksymalną sumę na jaką zgodził się sklep, często nie dostawałam kilku rzeczy, które zamawiałam. Nawet w polskim sklepie zdarzyło mi się, że jeśli nie mieli danego produktu na stanie, wysyłali mi zupełnie inny nie konsultując tego uprzednio ze mną. Z zaful nie ma takiego problemu. Jeśli nie mają jakieś rzeczy w magazynie, proszą abym wybrała inną, która jest dostępna, co jest na prawdę świetne z ich strony!:)

Dodatkowo jeśli firmie spodoba się współpraca z Wami, Wasze posty i zdjęcia, mogą zaproponować Wam również współpracę z takimi sklepami jak sammydress, gamiss czy dresslily, co też jest na prawdę miłym gestem z ich strony!



41 comments:

  1. Bardzo fajnie, że napisałaś szczerze co sądzisz o tej firmie! Pozdrawiam i zapraszam, odwdzięczam się za każdą obserwację : Mój blog

    ReplyDelete
  2. Post bardzo przydatny, sama jakiś czas temu miałam bardzo dużo pytań dotyczących współprac i rzeczywiście raz sama napisałam do firmy, a raz sami mnie odnaleźli - myślę, że wtedy współpraca przebiega na lepszych warunkach :) Ja na przesyłkę czekałam 14 dni (od wysłania, nie liczę realizacji, która i tak przebiegła bardzo szybka) :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  3. Bardzo lubię współpracować z tym sklepem. Ostatnio moje zamówienie wysłali mi przez kuriera, przez co na paczkę czekałam zaledwie 2 dni !!
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  4. Świetna sprawa z tą współpracą, a dzięki tobie mogłam się nieco więcej dowiedzieć w tym temacie. Pozdrawiam cieplutko <3

    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  5. Świetne ubrania! :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    ReplyDelete
  6. fajnie, że mówią o braku rzeczy na stanie, a nie wysyłają byle jaką ;)
    M Ó J B L O G

    ReplyDelete
  7. Bardzo spodobała mi się twoja notka. Ogólnie bardzo inspirujący blog. Zapiszę do ulubionych♥
    Mój blog

    ReplyDelete
  8. Bardzo spodobała mi się twoja notka. Ogólnie bardzo inspirujący blog. Zapiszę do ulubionych♥
    Mój blog

    ReplyDelete
  9. Świetnie napisany post miło się czytało czekamy na więcej :))
    Zapraszamy kochana serdecznie do nas w wolnej chwili jesteśmy tu nowe niedawno założyliśmy bloga i będzie nam ogromnie miło jak skomentujesz i zaobserwujesz początki jak wiesz są trudne a dla nas opinia innych jest ważna :) Z góry pięknie dziękujemy i pozdrawiamy. :*
    http://fashion-lucky-life566.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Faktycznie bardzo fajna firma, cenię taką 'ludzkość' i uczciwość :)

    blog-klik

    ReplyDelete
  11. Super, że to taka pozytywna firma :) Myślę, że daje fajny start wielu początkującym blogerką i ma bardzo fajne ciuchy :D
    PS. Świetna stylizacja :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Świetny post, może ja kiedyś również rozpocznę z nimi współpracę. Kto wie :) A jak jest z jakością ubrań, bo wielokrotnie czytałam, nie są świetne, ale zdarzały się też negatywne opinie?
    Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    ReplyDelete
    Replies
    1. właśnie jeśli chodzi o zaful to ja chyba nigdy się nie zawiodłam jeśli chodzi o jakość ubrań :)

      Delete
  13. Cieszę się, że można znaleźć w internecie takie informacje :) A ta szara sukienka jest przepiękna!

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://mgdky.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. współpraca z Zaful jest jak na ren moment moją ulubioną :) Sklep ma niewyobrażalnie duży asortyment, więc każdy znajdzie cos dla siebie. Ponadto korespondenci są baardzo mili i odpowiadaą na pytania po kilku godzinach.
    pozdrowionka, wszystkiego dobrego w Nowym Roku! mega przydatny post :)
    Mój BLOG

    ReplyDelete
  15. Cenne rady zawsze się przydają, a firma wydaje się być bardzo w porządku :)

    Zachęcam do wspólnej obserwacji
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Bardzo ładne rzeczy! Ja dawno temu pracowałam z Zaful :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Śliczne ciuszki!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Współpraca to fajna opcja dla blogera, świetna ta biała bluzka ;)

    Zapraszam[KLIK]

    ReplyDelete
  19. Uwielbiam Zaful! Przepiękna sukienka ♥

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  20. słyszałam dużo o tum sklepie i zazwyczaj wszyscy go sobie chwalą ;)

    /MAGSAILE/

    ReplyDelete
  21. Bardzo mi się tu podoba! Pisz częściej, bo super się czyta♥

    Za kliknięcie w banner shein oraz w link do bluzy z najnowszego posta - wypromuję Twój blog w następnym poście!♥
    Mój blog *tutaj*

    ReplyDelete
  22. Bardzo przydatny post! ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Fajnie że napisałaś o tym sklepie. Ja jednak nie mam zamiaru współpracować z jakimkolwiek sklepem internetowym ;)
    Mój blog

    ReplyDelete
  24. Ja sie nigdy nie spotkalam z tym, ze wyslali mi cos innego ale tu chodzilo chyba wlasnie o wspolprace a nie o zakupiona rzecz.
    Mój blog♡

    ReplyDelete
  25. Sukienka jest super :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Na pewno tym postem rozwiałaś wątpliwości mnóstwa osób :) świetne ubrania :3

    VLEKSVNDRV

    ReplyDelete
  27. Bardzo fajnie, że poruszyłaś ten temat. Na pewno przyda się to wielu osobą.
    Zapraszam https://shindyx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Dużo słyszałam o tym sklepie, co raz częściej się na niego natykam, jednak mój blog nie jest zbytnio modowy, więc ta współpraca jest mi zbędna :) Ale super, że jesteś zadowolona! Oczywiście obserwuję! :)
    Pozdrawiam,
    galantyka.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Uwielbiam tą firmę, współpracuję z nią już bardzo długo:)


    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  30. Bardzo przydatny post, zastanawiam się nad współpracą z nimi :)
    Jeśli znajdziesz czas zapraszam do mnie :>
    Pozdrawiam ♥
    http://kinasses.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Moja skrzynka meilowa jest cala zasypana prosbami o wspolprace z zaful. Jednak ja nie czuje sie na tyle gotowa z blogiem zeby je teraz podjac

    magdawiglusz.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. ja jak najbardziej mogę polecić zaful :) wiadomo, nie wszystko co przyjdzie będzie miało jakość jak z hm, ale nie narzekam. To co dostałam od Zaful jak na tą firmę jest bardzo dobra, w rzeczach normalnie chodze do szkoły itd i czasami dostaję pytanie gdzie kupiłam sweter.
    Pomocny post!

    pozdrowionka, u mnie na blogu post o zaful oraz recenzja wszystkich rzeczy :)
    Mój BLOG

    ReplyDelete
  33. Idealna figura do tej szarej sukienki! <3

    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    ReplyDelete
  34. To miło z ich strony ;), sukienka ładniejsza na żywo :3.
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete