Sunday, March 05, 2017

denim skirt


Od stycznia czas leci mi bardzo szybko, bo zanim się obejrzałam jest już marzec...Niestety nie mogę się w pełni cieszyć tym jak szybko upływa ten czas i jak mało pozostało do wakacji. W kwietniu czekają mnie egzaminy, które są głównym powodem braku posiadania dużej ilości czasu wolnego. Jak większość uczniów chcę wypaść jak najlepiej, dlatego też każdą wolniejszą chwilę przeznaczam na dodatkowe powtórki. Mam nadzieję, że po testach wszystko się rozluźni i będę mogła w pełni cieszyć się upragnioną ciepłą pogodą i zbliżającymi się wakacjami!

33 comments:

  1. Te okulary sa cudowne, ale stylizacja tez bardzo ladna :D
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com [KLIK!]

    ReplyDelete
  2. Tak, po egzaminach już będzie w szkole luzik :)
    Ładna spódniczka!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Stylizacja bardzo ładna :)

    http://kinasses.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Piękna stylizacja. Teraz jest nauka, ale jak już napiszesz te egzaminy, to będzie przez jakiś czas luz. Trzymam za ciebie kciuki!

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    ReplyDelete
  5. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ja egzaminy mam w pazdzierniku ale mimo tego juz siedze nad ksiazkami i strasznie sie stresuje :c Szkola potrafi mega dac w kosc!
    Sliczna spodniczka <3

    Versjada
    Youtube

    ReplyDelete
  7. Ładna spódniczka :)
    U mnie w gimnazjum po testach gimnazjalnych rozpoczęło się ponowne powtarzanie materiału, aby do następnej szkoły wejść z jakąś wiedzą :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Tez przechodziłam przez testy i faktycznie zajmuja bardzo dużo czasu:) Ale w wakacje sobie odpoczniesz :) Są jakies pozytywy, haha.

    xclaudia-wojcik.blogpsot.com

    ReplyDelete
  9. cudowna spódniczka ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    ReplyDelete
  10. świetna stylizacja :)

    ReplyDelete
  11. śliczna spódniczka ;) mnie też czekają egzaminy w kwietniu ;)
    Mój blog

    ReplyDelete
  12. Super spódniczka ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Cudowna spódniczka, właśnie taką planuję kupić na lato! :)
    Pozdrawiam :*
    NATFORART klik

    ReplyDelete
  14. Jaka piękna spódniczka...
    Ładne masz paznokcie :)
    ~ Obserwuję ~
    Mało mi brakuję do 250 obserwatorów pomożesz ?
    Pozdrawiam !! ONLY DREAMS - KLIK ♥

    ReplyDelete
  15. Nie ceirpie takich spódniczek, ale na tobie wygląda na prawdę super!

    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    ReplyDelete
  16. Oj tak, strasznie szybko ten rok leci!
    Ładna ta bluzeczka, ale trendu na te spódniczki nie rozumiem.
    Obserwuję :) !
    Miłego dnia! Diamentowe myśli - klik

    ReplyDelete
  17. O tak, egzaminy to chyba najgorszy okres w życiu ucznia. Najważniejsze to nie dać się ześwirować. Ja w każdym dniu matury umierałam ze strachu, a później i tak się okazało, że ten cały stres był niepotrzebny i tylko przeszkadzał w egzaminach. :)

    Pozdrawiam,
    ModnaXL- mój blog

    ReplyDelete
  18. Egzaminy już niedługo, a dopiero co był 1 września. Czas nieubłaganie leci ;-)
    SHE IMAGINATION - klik

    ReplyDelete
  19. Ładna spódniczka i powodzenia na egzaminach :3
    Zapraszam do mojej krainy:https://emi-chan-magicworld.blogspot.com/
    XOXOXOXOXOXO
    Emi Chan

    ReplyDelete
  20. Świetna stylizacja! Spódniczka jest przepiękna i leży idealnie! <3

    Obserwuję i zachęcam do zaobserwowania mojego bloga KLIK

    ReplyDelete
  21. Świetnie wyglądasz! Szkoda, że na takie stylizacje jest jeszcze za zimno... Mówidz o egzaminie gimnazjalnym? Powodzenia, kochana!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  22. stylizacja świetna i powodzenia na egzaminach :)


    http://bysanndra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Ładnie wyglądasz ;). Mnie w tym roku też czekają egzaminy i przez to nie mam zbyt wiele czasu, bo większość zabiera szkoła i nauka. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    ReplyDelete
  24. Dasz radę wszystko się uspokoi tuż po :)
    Będziesz się mogła w pełni cieszyć tym co osiągnęłaś :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    ReplyDelete
  25. ucz sie ucz, wtedy osiagniesz wymarzone rezultaty!^^
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Świetny post! :) a zdjęcia to juz wogóle super!

    MÓJ BLOG - CLICK ♥

    ReplyDelete
  27. Ale śliczna spódniczka *-* Trochę zazdroszczę ci figury kochana
    Zza Obiektywu

    ReplyDelete
  28. Świetna spódniczka, szukam podobnej :)
    nie mogę doczekać się lata, w sumie nie
    musze się uczyć, bo już skończyłam szkołę
    ale w sumie nie mam też wakacji bo pracuję.
    za to mam urlop ^^
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Mi też czas leci bardzo szybko. Ledwo zaczął się nowy rok a tu już prawie kwiecień :)
    Super spódniczka!
    Mój blog - Klik

    ReplyDelete